Putene har blitt berømte

I forbindelse med åpningen av Søstrene Engers Galleri, var Nrk Østnytt inne i butikken for å filme i forkant. Jammen ble jeg med 7 sekunder selv på introen og jammen ble ikke putene mine eksponert i beste sendetid. Så for alt jeg vet er putene mine c-kjendiser på dette tidspunkt. Hvis du vil ha en liten kikk på galleriet så ta en titt på reportasjen HER. Jeg legger ved noen bilder jeg tok også fra galleriet.

Hamar 002

Hamar 008

Hamar 012

Hamar 014

Hamar 004

Hamar 011

Hamar 016

Hamar 018

Hamar 019

Hamar 021

Hamar 024

Hamar 003

Hamar 023

Hamar 022

Hamar 025

Hamar 026

Hamar 028

Så hvorfor ikke legge julehandlen til Strandgata?

~ by tornerose on 06.10.09.

4 Responses to “Putene har blitt berømte”

  1. Jeg er så stolt av deg!!! 🙂 Du er utrolig flink, kreativ og ikke minst et STORT forbilde!!!

    • Tusen takk Camilla!!! jeg blir rørt av ordene men tar de til meg:-)

  2. Stilig du kom med på TV Marianne…og putene dine er bare helt fantastisk nydelige. Den jeg har kjøpt pryder stua vår:)
    Klem Kamilla

    • Å så koselig tilbakemelding!!! Håper dere får nyte puta lenge og takk for at en flik av meg får pryde stuen dere 😛

Leave a Reply

 
