Sminkepunger i vintagestil

038

039

001

003

~ by tornerose on 01.10.09.

9 Responses to “Sminkepunger i vintagestil”

  1. Så flink du er Marianne ;0) Lykke til med salget hos Søstrene hils og kos deg!

  2. Jøss, jeg ante ikke du lagde slike ting – så mye fint! Jeg er imponert! 😀

    Lykke til – håper galleriåpning går bra for søstrene (har kikka på siden deres før og det virker utrolig koselig) – og at du får solgt noen av de fine tingene du lager. Forhåpentligvis får jeg tatt turen oppover en gang, selv om det ikke blir til åpningen. Kanskje til våren? 🙂

  3. Gratulerer med ny blogg 🙂
    Tommel opp for at du vil dele det du lager med oss! Så flink du er!! Ser helt klart at du har funnet din stil. Smakfullt. Lykke til med salget i galleriet. Tror du jeg har lyst til å dra dit eller= 😉

  4. Du er bare helt utrolig flink Marianne!!! Jeg er så imponert:) Jeg bare MÅ kjøpe ei pute av deg!!! Klem Kamilla

  5. Kjempefint! Hvordan gjør du det for å overføre et bilde på stoff? Klem 🙂

  6. Emme: så koselig at du stakk innom den nye bloggen min, og ikke minst likte putene. Det er moro:-) Åpningen gikk fint, masse folk og nydelig butikk!

    Lothie: så kult at jeg kunne overraske 😉 Jeg driver med endel på kammerset i grunn, men mye har ligget på vent i mange av årene jeg har vært syk. Mest i år jeg har orket, det er herlig! SKal du nordover så stikk innom butikken siden, veldig flott butikk ogmye fint å kjøpe:-)

    Ella: Takk for kjempe flott kommentar og gøy at du likte butikken! Om du har muligheten så ta gjerne turen innom før jul, så kanskje du finner noen julegaver? Ser du også har me og også er kreativ:-) Herlig med likesinnede, ja bortsett fra me da.. Velkommen tilbake i bloggen!

    Kamilla: Takk søte du!! Jeg digger alt du lager også, så er litt gøy at vi beundrer hverandres ting. Når jeg skriver dette har du fått puta di, håper du blir fornøyd:-) Ser frem til kreative kvelder etterhvert, om vi får det til? 🙂

  7. Hei Jennna:-) Jeg har en go fotoskriver og kjøper strykefotoepapir som passer til skriveren, og kjører ut på egen hånd. Tror man skal kunne få ta i de fleste merker. Jeg har brukt å stryke på hvitt stoff, men man kan ta direkte på puten også. 🙂

  8. Så nyyydelige ting du lager Marianne! Du har funnet din stil og den var virkelig delikat! ;-)) Virkelig imponerende! Er glad for at du har hatt dette å holde på med når det blåste som verst på forumet. Ufattelig at dere klarte å gjøre en så ryddig og fin jobb der.
    Og så stas det var å se de på den linken du hadde!!! Håper du får godt salg. Pusler selv med håndarbeid, men stort sett bare det jeg klarer å gjøre fra sengen. Det er uansett god terapi!
    Lykke til videre med ditt kunstneriske talent! stor klem fra Kirsten Kira! ;-))

    • Tuuusen takk Kira!! Så koselig at du har funnet veien inn hit til meg og at jeg atpåtil treffer med tingene mine;-) Jeg driver som deg mest med dette som terapi ja, eller for å utfolde meg. Selv om jeg blir sliten så er det samtidig stor gevist å lage noe, skape noe. Det går riktignok litt tid mellom hver ting, merker at formen ikke var så god som jeg håpet. så herlig at du også holder på med masse, har jeg ikke sett link til din side ett sted? Vi skulle hatt en nettside med til salgsting laget at Me-ere, det hadde blitt mye flottt!! Vi hadde kanskje hatt litt leveringsproblemer i lengden bare:-P

      Kos deg med dine kreative ting også, i kanskje norges vakreste by! Klem fra Marianne

Leave a Reply

 
